התחברות הרשמה

כאלה שחלו בקורונה והבריאו אתם מרגישים רגיל??

לא נשאר לכם תופעות?
3>
9 באוקטובר 2020, 16:45
קורונהמחלותוירוסיםנגיפיםסין    
2 תשובות
הכל בסדר לא מרגיש תופעות
ח
חג'בי1
מרגישה טוב
T
The Divine Feminine
באותו הנושא:
יש כאן אנשים שחלו בקורונה או שמכירים כאלה שחלו?
מי שחלה בקורונה והבריא לא יכול לחלות בקורונה יותר?
מי שחלה בקורונה והבריא יכול לחלות שוב או שזה נדיר?
לא הבנתי כל האנשים שחלו בקורונה בסין כולם ימותו מזה?
יש פה כאלה שחלו בקורונה?
אתם מכירים אנשים שחלו בקורונה?
האם כאלה שחלו בקורונה והחלימו יכולים להידבק שוב?
יש כאן אנשים שחלו בקורונה והחלימו?
שמעתם מה קרה לשני רופאים לבנים בסין שחלו בקורונה?
כאלה שחלו/חולים בקורונה, או פשוט כאלה שיודעים את התשובה
זה נכון שהיו בכמה איזורים בארץ קוריאנים שחלו בקורונה?