5 תשובות
חחח אני איתך
E16
אין צדק מיגדרי. וחבל מאוד.
חחח אני לא נושמתת
ובואו נדבר תכלס, למרות שבבתי ספר (לפחות אצלי) אומרים ש- "יש שוייון בין בנים לבנות" שבנים מכניסים עם מכנסיים שהם טיפה מעל הברך ואני הגעתי אם אותו דבר ב ד י ו ק וביקשו ממני להתקשר לאמא שלי שתביא לי מכנס חדש...
צריך לשנות את זה
שואל השאלה:
פשוט שבנים הולכים עם טרנינג אפור האני לא יגיד מה שלהם בולט וזה מוציא בנות מריכוז
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקשר לגודל פשוט זה צבע בהיר אז רואים יותר טוב
אנונימית