5 תשובות
חחח אני איתך
אין צדק מיגדרי. וחבל מאוד.
חחח אני לא נושמתת
ובואו נדבר תכלס, למרות שבבתי ספר (לפחות אצלי) אומרים ש- "יש שוייון בין בנים לבנות" שבנים מכניסים עם מכנסיים שהם טיפה מעל הברך ואני הגעתי אם אותו דבר ב ד י ו ק וביקשו ממני להתקשר לאמא שלי שתביא לי מכנס חדש...
צריך לשנות את זה
ובואו נדבר תכלס, למרות שבבתי ספר (לפחות אצלי) אומרים ש- "יש שוייון בין בנים לבנות" שבנים מכניסים עם מכנסיים שהם טיפה מעל הברך ואני הגעתי אם אותו דבר ב ד י ו ק וביקשו ממני להתקשר לאמא שלי שתביא לי מכנס חדש...
צריך לשנות את זה
שואל השאלה:
פשוט שבנים הולכים עם טרנינג אפור האני לא יגיד מה שלהם בולט וזה מוציא בנות מריכוז
פשוט שבנים הולכים עם טרנינג אפור האני לא יגיד מה שלהם בולט וזה מוציא בנות מריכוז
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקשר לגודל פשוט זה צבע בהיר אז רואים יותר טוב
מה הקשר לגודל פשוט זה צבע בהיר אז רואים יותר טוב
אנונימית
באותו הנושא: