3 תשובות
כי אז הם נראים עסוקים מידיי להתמודד עם מה שמולם או עסוקים מידיי לראות מה שמסביב.
כדי להתחמק מהלהתמודד עם הסיטואציה
ככה הם לא צריכים להתמודד עם האדם שהם נבוכים ממנו.
באותו הנושא: