11 תשובות
לא
אני אבכה המון!!
אני אכנס לדיכאון
ויהיה לי משעמם
אני אבכה המון!!
אני אכנס לדיכאון
ויהיה לי משעמם
חד משמעית כן.
בני אדם הם אלה שיהיו אחראים להכחדות המין האנושי.
בני אדם הם אלה שיהיו אחראים להכחדות המין האנושי.
לא,מה יש לי לעשות בעולם לבד?
לא, מה הטעם בלחיות לנצח אם זה כרוך בלהיות לבד? (לא שבכללי הייתי רוצה לחיות לנצח, אבל זה כבר משהו אחר...)
לא
כאילו אני אוהבת להיות לבד והכל אבל יש גבול כמה אפשר
ואני בטח אתחרפן אחרי כמה חודשים
כאילו אני אוהבת להיות לבד והכל אבל יש גבול כמה אפשר
ואני בטח אתחרפן אחרי כמה חודשים
לא. אבל הייתי מאיימת על הממשלות בעולם לעשות שינויים בעולם כי אם לא אני אשמיד את כולנו. הייתי מבקשת דברים כמו:
להקל או להפסיק צייד ודייג.
להעלות את מחירי הממתקים והמזון המהיר ולהוזיל את מחירי הפירות והירקות.
לחוקק חוק שבו אסור לילדים מתחת לגיל 9 להחזיק בטלפון משלהם.
לחוקק חוק שהו פצצות אטום יהיו מחוץ לחוק.
ולהקים בכל עיר מקלט לאנשים חסרי בית שבו מגישים מים אוכל וקורת גג.
ואם לא יקשיבו לי נחסל את כולם כי העולם הזה נוראי אבל מה שעצוב הוא שהחיות לא יודעות איך להסתדר בלי בני אדם אז רובן כנראה גם ימותו
להקל או להפסיק צייד ודייג.
להעלות את מחירי הממתקים והמזון המהיר ולהוזיל את מחירי הפירות והירקות.
לחוקק חוק שבו אסור לילדים מתחת לגיל 9 להחזיק בטלפון משלהם.
לחוקק חוק שהו פצצות אטום יהיו מחוץ לחוק.
ולהקים בכל עיר מקלט לאנשים חסרי בית שבו מגישים מים אוכל וקורת גג.
ואם לא יקשיבו לי נחסל את כולם כי העולם הזה נוראי אבל מה שעצוב הוא שהחיות לא יודעות איך להסתדר בלי בני אדם אז רובן כנראה גם ימותו
ברור שלא, לחיות לנצח זה לא דבר טוב בהכרח ובלי חברים ומשפחה אז בכלל לא
לא אפילו לא עם אנשים
בהתחלה באתי להגיד כן ואז הבנתי שלא הייתי רוצה
באותו הנושא: