5 תשובות
שואל השאלה:
אני אצא(:
אנונימי
אני גם הולכת אבל עם חברות
אם זה באמת משהו שאת מאמינה בו ורוצה שינוי תלכי לבד זו לא פדיחה
אנונימית
שואל השאלה:
^^אני יוצא בשביל קודם כל לעשות לך דווקא כמו לשאר הביביסטים כדי שהוא יעוף מהשלטון(:
אנונימי
שואל השאלה:
נוכל תקרא לביבי, לא לאלה שסהכ רוצים לסגור את החודש וביבי שם עליהם קצוץ(:
אנונימי
שואל השאלה:
הבעיה שלי כאן זה שביבי לא דואג לאנשים שאין לכם לחם לשים על השולחן וזהו(:
אנונימי
באותו הנושא: