7 תשובות
את לא עשית שום דבר לא בסדר וזה באמת די מוגזם מצדה לריב איתך על זה... זו לא אשמתך שהיא לא חזרה אלייך.
שמעי, אני אגיד לך מה.
אני לא חושבת שעשית משהו לא בסדר. וגם אם כן, לא משהו ששווה כזה ריב. אני חושבת שאם היא רבה איתך ומנתקת איתך קשר על זה, היא פשוט חיכתה ל"סיבה" לעשות את זה. כמובן, אני לא יודעת; אבל כשכתבת שאתן רבות הרבה לאחרונה, ככה זה מסתמן.
אני חושבת שחברה אמיתית לא הייתה עושה לך קטע שכזה, אולי הייתה אומרת לך בנעימות והגיוניות שיצאת לא בסדר. אבל לנתק קשר? קצת מוגזם. אני אומרת- עזבי אותה. אני יודעת שזה קשה, אבל אני לא חושבת ש"חברה" כזו היא מישהו להלחם עליו.
אם את רוצה, את תוכלי לדבר איתי בפרטי :)
אני לא חושבת שעשית משהו לא בסדר. וגם אם כן, לא משהו ששווה כזה ריב. אני חושבת שאם היא רבה איתך ומנתקת איתך קשר על זה, היא פשוט חיכתה ל"סיבה" לעשות את זה. כמובן, אני לא יודעת; אבל כשכתבת שאתן רבות הרבה לאחרונה, ככה זה מסתמן.
אני חושבת שחברה אמיתית לא הייתה עושה לך קטע שכזה, אולי הייתה אומרת לך בנעימות והגיוניות שיצאת לא בסדר. אבל לנתק קשר? קצת מוגזם. אני אומרת- עזבי אותה. אני יודעת שזה קשה, אבל אני לא חושבת ש"חברה" כזו היא מישהו להלחם עליו.
אם את רוצה, את תוכלי לדבר איתי בפרטי :)
וואי אני בהלם, תקשיבי חוויתי חברות כאלה ולצערי לא למדתי בזמן להתרחק כמו שצריך. זאת לא חברה, מה שקרה כאן זאת סתם קטנוניות מצידה בגלל אי הבנה קטנה שלא הייתה בכוונה. באמת שמגיע לך יותר טוב ממנה(:
אז היא ניתקה איתך קשר בגלל זה? נשמע טיפה הארש, לא?
את אומרת להרגע אבל תראי בכל מה שכתבת היא נשמעת נוראית
שואל השאלה:
להרגע עם כל התגובות, אני חושבת שקרה פשוט עוד משהו והיא לא רצתה להגיד לי אז היא אמרה את זה:)
להרגע עם כל התגובות, אני חושבת שקרה פשוט עוד משהו והיא לא רצתה להגיד לי אז היא אמרה את זה:)
היא חברה נוראית לא עשית ליטרלי כלום ושלא תעזי להאשים את עצמך את לא צריכה חברות שיוותרו עליך בגלל שטויות כאלה את צריכה חברות נאמנות שיעשו הכל בשבילך והיוו שם בשבילך ולא יוותרו עליך לשטות עלובה כזאת אם הייתי רואה את החברה הזאת שלך הייתי מעיפה לה בוקס כי מרגיז אותי ההתנהגות שלה
באותו הנושא: