6 תשובות
גם אני רוצה ללכת למדא ולפי דעתי הכי כדאי לך זה לא להעמיס יותר מידי על הראש שלך ואם יש לך חומר שאת צריכה ללמוד אז תעברי עליו ותתרגלי אבל לא להעמיס יותר מידי בהצלחה
היי, אז קודם כל בקשר למה שמי שמעליי אמר- נכון יש הרבה חומר אבל זה פעם בשוע ובין כל בוחן ובחן יש שבוע ללמוד אז הכל טוב!:)
עכשיו טיפים לראיונות- קודם כל תיהיה אתה, תראה ביטחון, תראה שאתה באמת רוצה להיות שם ושלא סתם באת.. ישאלו אותך כל מיני שאלות ופשוט תענה עליהן הכי אמיתי!
בהצלחה!!
אם יש לך או למי שמעליי שאלות אז אתם מוזמנים לכתוב לי בפרטי אענה בשמחה!❤(אני סיימתי קורס ט(60) ועכשיו אני מתנדבת אז אני יודעת הכל חחח)
עכשיו טיפים לראיונות- קודם כל תיהיה אתה, תראה ביטחון, תראה שאתה באמת רוצה להיות שם ושלא סתם באת.. ישאלו אותך כל מיני שאלות ופשוט תענה עליהן הכי אמיתי!
בהצלחה!!
אם יש לך או למי שמעליי שאלות אז אתם מוזמנים לכתוב לי בפרטי אענה בשמחה!❤(אני סיימתי קורס ט(60) ועכשיו אני מתנדבת אז אני יודעת הכל חחח)
תודה רבה על הטיפים כי גם אני ממש צריכה אותם
את יכולה לכתוב לי אני אענה לך על כל שאלה
שואל השאלה:
פחח אני בת אבל תודה רבה באמת
פחח אני בת אבל תודה רבה באמת
אויי סליחהה חחח
אם יש עוד שאלות או כל דבר את יכולה לכתוב ליב פרטי אענה וארחיב בכיף
אם יש עוד שאלות או כל דבר את יכולה לכתוב ליב פרטי אענה וארחיב בכיף
באותו הנושא: