4 תשובות
בתור בן מרוקאי הייתי יוצא עם רוסייה נטורלית
אנונימי
לא אכפת לי
לא משנה העיקר שיהיה בן אדם
לי לא אכפת, העיקר שיהיה לו לב טוב ושיהיה בן אדם ישר
באותו הנושא: