5 תשובות
די הרבה
נוטלה זה החיים.
זה מדהים.
שואל השאלה:
כןן נוטלה זה טעיםם ואני בחיטוב ואתמול בלילה אכלתי כמעט חצי קופסא
אנונימי
הרבה
לא קרה שום דבר פשוט יום אחרי תאכלי יותר בריא.
מותר לאכול גם לא בריא לפעמים!