5 תשובות
די הרבה
נוטלה זה החיים.
זה מדהים.
זה מדהים.
שואל השאלה:
כןן נוטלה זה טעיםם ואני בחיטוב ואתמול בלילה אכלתי כמעט חצי קופסא
כןן נוטלה זה טעיםם ואני בחיטוב ואתמול בלילה אכלתי כמעט חצי קופסא
אנונימי
הרבה
לא קרה שום דבר פשוט יום אחרי תאכלי יותר בריא.
מותר לאכול גם לא בריא לפעמים!
מותר לאכול גם לא בריא לפעמים!
באותו הנושא: