9 תשובות
כי רזון זה "מודל היופי" אז הרבה אומרים את זה בתור מחמאה ולא בכוונה להעליב או לפגוע
^^^ כי זה "מודל היופי" ולצערי עדיין יש אנשים שמחשיבים שמן כהעלבה ורזה כמחמאה...
ואני מבינה אותך, גם לי העירו לא מעט פעמים על זה שאני רזה וזה כן פוגע, זו לא מחמאה.
זה לא בסדר בכלל בשני המקרים אנשים פשוט נוטים להחליק על הבאדי שיימינג לרזים וזה מזעזע
תאמת..?
הלוואי אם יקראו לי רזה.
וואו גם רזה זה מעליב כל החיים שלי יורדים עלי וקוראים לי רבע עוף
בדרך כלל להיות רזה זה יותר יפה ויותר בריא מלהיות שמנה...
אני לא חושבת שיש צורך להיפגע אם אומרים לך שאת רזה, כי נראה לי שבסך הכל מנסים להחמיא לך.
שואל השאלה:
כן נכון. אם יגידו למישהי רזה זה יחשב כמחמאה, אם יגידו למישהי שמנה זה יחשב כהעלבה. למה מחשיבים את זה ככה?
אנונימית
לא נכון, אם היו כותבים למישהי רזה בסרטון "רזה" היו יוצאים גם עליו.
לא נכון