6 תשובות
אלא אם כן את לא רוצה שיחשבו שאת הרוצחת.
שואל השאלה:
הו אז מה הקטע
אנונימית
לא אבל את תצטרכי להגן על עצמך ולהאשים אחרים אז..
לא אבל כנראה שאם לא תדברי יחשבו שאת הרוצחת...
כן אבל את לא חייבת ממש לדבר סתם זרקי שם של מישהו כאילו הוא הרוצח את תשתלבי בדקה
לדבר לא
להתכתב כן
אנונימית