2 תשובות
כן, זה לא קשה אין ממש עבודה יותר מידי וזה נקלט מהר
עדיף ללמוד על אוטומט לדעתי
עדיף ללמוד על אוטומט לדעתי
אוטומט הכי עדיף כל הכבישים בנויים לאוטומט אם את לא הולכת לגור בבולגריה אל תעשי ידני סתם מלא כסף ומלא שיעורים
כל אחד מתקדם בקצב שלו יכול להיות שנהיגה תבוא לך בקלות או שיקח לך קצת זמן לקלוט שניהם בסדר
כל אחד מתקדם בקצב שלו יכול להיות שנהיגה תבוא לך בקלות או שיקח לך קצת זמן לקלוט שניהם בסדר
באותו הנושא: