13 תשובות
אם העבודה היא לפי תפוקה, כנראה שבגלל זה
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה תפוקה?
אנונימית
מלשון מפיק, תוצר של העבודה
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי מושג מה זה ולא ניראה לי שזה קשור בכלל
אנונימית
מה העבודה? על סמך מה את מקבלת שכר?
אנונימי
שואל השאלה:
מלצרות בחדר אוכל
אנונימית
יכול להיות שהיא קיבלה טיפים יותר גבוהים? אולי היא פשוט הייתה נחמדה יותר ללקוחות
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא לקוחות ולא מקבלים שם טיפים
זה אורחים שישנים בכפר נופש ובאים לאכול בצהריים וערב והתפקיד שלנו הוא להגיש להם אוכל ולפנות צלחות
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו זה כן לקוחות אבל הכוונה שזה חא מסעדה
אנונימית
על פי מה השכר? אם זה שעתי והיא קיבלה יותר תפני אל המעביד שישלים את ההפרש, אם זה תפוקתי, אז מגיע לה
אנונימי
שואל השאלה:
זה שעתי
ונגיד שזה תפוקתי אתה לא יודע אם מגיע לה או לא , על סמך מה אתה אומר??
אנונימית
חחח מה את עושה לי מינוס
אני מניח שאם תפוקתי אז יש סיבה שהיא הרוויחה יותר.
אם זה שעתי אז לכי לבוס שלך ותתלונני
אנונימי
אם זה שעתי
ואת בטוחה שעשיתן אותן שעות
תפני למנהל לגבי זה