42 תשובות
לתת לו,הוא ילד לא משנה מה הוא יעשה שטויות אבל תנסי לא לדבר אליו במושגים שרשמת כאן,זה סתם יעליב וישפיל אותו
שואל השאלה:
הוא בן 12
הוא בן 12
אנונימית
להעסיק אותו
כן גם אח שלי לפעמים עושה את זה אצלי הוא כמו תוכי מחקה אנשים בן 12 בסדר תני לו אח"כ הוא יהיה מובך כ"כ זה שווה את זה
הוא בן 12??
אני מת מצחוק
אני מת מצחוק
לצערי הרב גם לי יש אח כזה... פשוט תתעלמי ממנו עד כמה שזה מביך
שואל השאלה:
כן, הוא דביל. אנשים מסתכלים עלינו ולא אכפת לו. זה נראה כאילו יש לו בעיות
כן, הוא דביל. אנשים מסתכלים עלינו ולא אכפת לו. זה נראה כאילו יש לו בעיות
אנונימית
מה אכפת לך הוא בילדות שלו אל תקחי את זה קשה מידי
אנונימי
אח''כ הוא יובך מזה, אז מה אם אנשים מסתכלים, שיסתכלו
אני מצטערת שאני לא עוזרת ככ אבל אל תגידי לו כלום,הוא בגילי שלב שכל דבר נשמר וסתם יעשה לו ממש ממש רע בבקשה אל תביכי אותו תני לו להביך תעצמו
חחחיחייחחחיחחחיחח
תשמעי, פשוט תאמרי לו שמסתכלים עליו וזה נראה לא טוב.
אם הוא לא יבכה, נכשלת
תשמעי, פשוט תאמרי לו שמסתכלים עליו וזה נראה לא טוב.
אם הוא לא יבכה, נכשלת
שואל השאלה:
אמרתי לו שהוא יפסיק והוא נתן לי מכה מול מלא אנשים. דפוק
אמרתי לו שהוא יפסיק והוא נתן לי מכה מול מלא אנשים. דפוק
אנונימית
חחnחחnחחnח גם לי יש אח בגיל הזה מבינה אותך
וואי מסכנה תגידי לו בשקט שהלך עליו אם הוא לא מתנהג כמו בן אדם (:
שואל השאלה:
דיי הוא עושה לי בכוונה עכשיו. הוא נשכב פה על כורסאות ומחבק את אח שלי הקטן השני בצורה ממש מוזרה
דיי הוא עושה לי בכוונה עכשיו. הוא נשכב פה על כורסאות ומחבק את אח שלי הקטן השני בצורה ממש מוזרה
אנונימית
שואל השאלה:
הוא עושה את זה בכוונה לעצבן אותי
הוא עושה את זה בכוונה לעצבן אותי
אנונימית
ת ת ע ל מ י
לברוח
אנונימית
מזכיר לי את אח שלי גם ככה והוא צורח ברחוב באמצע החיים
אנונימית
תקשיבי הוא כולה ילד, תני לו לעשות שטויות
תביאי לו כפא. שיבין שזה לא בסדר
אז שיסתכלו. תני להם להנות ולצחוק קצת
אנונימית
חשבתי שרק אח שלי ככה והוא בן 11. אין משהו שיעזור הוא עושה את זה בשביל צומי. פשוט אל תתייחסי
ברוכה הבאה למועדון
אחותי בבקשה אל תשתמשי יותר במילה הזאת . ושאני אומרת במילה הזאת אני מתכוונת למפגר. כל עוד אח שלך לא בעל פיגור שיכלי הוא לא מפגר. וגם אם הוא מפגר, לא משתמשים במילה הזאת. היא פוגענית והיא בטח שלא נחשבת לקללה .
מי עשה לי מינוס? זה ממש נכון . אני צודקת ב100% ובוא נראה מי יתווכח איתי על זה
אהבתי את זה שאנשים עושים לי מינוס. זה רק מוכיח כמה החברה שלנו שגויה ולא טובה
מי עשה לי מינוס? זה ממש נכון . אני צודקת ב100% ובוא נראה מי יתווכח איתי על זה
אהבתי את זה שאנשים עושים לי מינוס. זה רק מוכיח כמה החברה שלנו שגויה ולא טובה
חחח אמ...תתעלמי ואל תראי שאתם קשורים חח
לפעמים אני עושה שטויות לא כאלו אבל לפעמים אחותי באמת מגזימה כל תנועה שאני עושה היא דופקת לי מבט
תתעלמי, הוא סתם מביך את עצמו. וכרגע שהוא יבין שאת לא שמה עליו, הוא יפסיק
שואל השאלה:
אין לו שום בעיות, הוא עשה את זה בכוונה כדי לעצבן אותי
אין לו שום בעיות, הוא עשה את זה בכוונה כדי לעצבן אותי
אנונימית
אז תגידי לו שהוא מביך את עצמו ואותך
תעשי כיאלו את לא קשורה אליו חח
תעזבי אותו
תסבירי לו
חחח צחקתי בקול
אממ, ככה זה אחים קטנים, גם אח שלי היה מביך ( אפילו יותר מזה ) זה עובר בסוף
ובנתיים, להכחיש קשר .
אממ, ככה זה אחים קטנים, גם אח שלי היה מביך ( אפילו יותר מזה ) זה עובר בסוף
ובנתיים, להכחיש קשר .
פשוט תתעלמי,תתרחקי ממנו
זה מה שאני עושה כשאמא שלי מפדחת אותי אני פשוט מתחילה ללכת ולעשות כאילו אנחנו לא מכירות זה באמת עוזר את יכולה פשוט להגיד לו שיפסיק,תסבירי לו שהוא כבר גדול! והוא פשוט מפדח אותך רצח!!.את יכולה גם להציע לו שאם הוא לא יפדח אותך שבוע תיקני לו איזה קלפים של כדורגל או משהו שמעניין אותו
זה מה שאני עושה כשאמא שלי מפדחת אותי אני פשוט מתחילה ללכת ולעשות כאילו אנחנו לא מכירות זה באמת עוזר את יכולה פשוט להגיד לו שיפסיק,תסבירי לו שהוא כבר גדול! והוא פשוט מפדח אותך רצח!!.את יכולה גם להציע לו שאם הוא לא יפדח אותך שבוע תיקני לו איזה קלפים של כדורגל או משהו שמעניין אותו
אנונימית
חחח זה קורע
אנונימי
לא משנה מה הגיל שלו
את אחותו
תתמכי בו.
את אחותו
תתמכי בו.
אני מבינה אבל באמת שאת לא יכולה לעשות שום דבר את יכולה פעם הבאה לזרום איתו ולצחוק אז זה לא יראה כלכך מוזר ואם זה יראה לך חריג עם הזמן אז אוליי יש איזושהי בעיה
מסכן אחיך לא התמזל מזלו קיבל אחות כמוך
אנונימית
תעמידי פנים שאת לא קשורה אליו
מכירה את זה יותר מדי מקרוב
מכירה את זה יותר מדי מקרוב
שואל השאלה:
תודה על התשובות. אני רק רוצה להסביר, הוא ידע מה הוא עושה, לפני זה רבנו אז הוא רצה לעצבן אותי, הוא עשה את זה כדי לעצבן אותי וגם הודה בזה אחר כך, אין לו בעיות בראש. אתם אומרים לי שאני אחות נוראית בגלל שביקשתי ממנו להפסיק לעשות פדיחות בציבור? הוא ילד בן 12, הוא לא תינוק.
תודה על התשובות. אני רק רוצה להסביר, הוא ידע מה הוא עושה, לפני זה רבנו אז הוא רצה לעצבן אותי, הוא עשה את זה כדי לעצבן אותי וגם הודה בזה אחר כך, אין לו בעיות בראש. אתם אומרים לי שאני אחות נוראית בגלל שביקשתי ממנו להפסיק לעשות פדיחות בציבור? הוא ילד בן 12, הוא לא תינוק.
אנונימית
מי ישמע כבר .. שיעשה מה שבא לו כל אחד וההתפתחות שלו יש כאלה שבגיל 12 עדיין לא התבגרו ומתפתחים מאוחר וזה בסדר גמור