7 תשובות
שואל השאלה:
אני לא חושבת שהם זוהרים כי אני יודעת שלכל אחד יש פגמים אבל זה מתסכל..
אני לא חושבת שהם זוהרים כי אני יודעת שלכל אחד יש פגמים אבל זה מתסכל..
אנונימית
זה לא אמור להפריע לך גם אני לא מקובלת אני מעדיפה לא להיות צאחלה וממש לא אכפת לי מחיים של אחרים
שואל השאלה:
אז למה הם שופטים? למה שהם יהיו מגעילים ויצחקו על אחרים?
אז למה הם שופטים? למה שהם יהיו מגעילים ויצחקו על אחרים?
אנונימית
שואל השאלה:
וואו 13 רק השנה 14 חח
וואו 13 רק השנה 14 חח
אנונימית
שואל השאלה:
יש מצב אבל זה גם יכול להידרדר עם השכבה שלי
יש מצב אבל זה גם יכול להידרדר עם השכבה שלי
אנונימית
מסכים איתך לגמרי, אבל אל תסתכלי על אנשים אחרים ובשום פנים ואופן אל תשווי אותך להם כי את מיוחדת בדרך שלך.
תגידי האם רוב "המקובלים" הם ערסים ופרחות?
אמרת גם שהם שופטים אנשים אחרים,
אז תקשיבי תמיד זה יהיה ככה בגיל צעיר, הילדים האלו ''המקובלים" (ששופטים אנשים ויש להם התנהגות ערסית וכולי) אף אחד לא יסתכל עליהם כשתיהי בוגרת יותר ומי שיהיה איתם זה אנשים כמוהם.
שמעי לא כדאי לך עדיף את החברים הטובים שיש לך עכשיו מאשר החברים האלו! מילה שלי תשארי עם החברות והחברים שלך ותחזקי איתם את הקשר.
תגידי האם רוב "המקובלים" הם ערסים ופרחות?
אמרת גם שהם שופטים אנשים אחרים,
אז תקשיבי תמיד זה יהיה ככה בגיל צעיר, הילדים האלו ''המקובלים" (ששופטים אנשים ויש להם התנהגות ערסית וכולי) אף אחד לא יסתכל עליהם כשתיהי בוגרת יותר ומי שיהיה איתם זה אנשים כמוהם.
שמעי לא כדאי לך עדיף את החברים הטובים שיש לך עכשיו מאשר החברים האלו! מילה שלי תשארי עם החברות והחברים שלך ותחזקי איתם את הקשר.
שואל השאלה:
הם כן כן
הם כן כן
אנונימית
באותו הנושא: