16 תשובות
לא
כן
לא, כל עוד אתה יודע מי היא ולא ככינוי
לא
לא, יש פה כאלה שיש להם גם.
קצת. תלוי כמה הכרתם
לא
לא חושבת, אבל אל תשכח שבמציאות אנשים הם שונים ויכול להיות שירד לך אם תדברו במציאות. אבל דבר איתה, אותי יצא מזה משהו ;)
קצת
אנונימית
לא זה בסדר גם לי היה פעם קארש על מישהו מפה וזה עבר :)
לא בכלל לא , אבל אם אתם מכירים ודיברתם אז זה בסדר ואם רק לפי התשובות שלה לדעתי זה לא באמת קראש
אנונימית
לא מוזר
זה קצת מוזר אבל הכל יכול להיות!
לא זה לא מוזר , פשוט תהיה אתה בלי משחקים מפגרים ולך תדע
לא
קצת...
באותו הנושא: