7 תשובות
תודה יפהשלי
לחייך
אם זה לא פנים מול פנים אז תרשום "חחחnח" או משהו כזה
אם זה לא פנים מול פנים אז תרשום "חחחnח" או משהו כזה
שואל השאלה:
כאילו מישהי התחילה איתי ואמרה אתה חתיך רצח ואמרתי תודה גם את יפה זה סבבה? לחחח
כאילו מישהי התחילה איתי ואמרה אתה חתיך רצח ואמרתי תודה גם את יפה זה סבבה? לחחח
אנונימי
תכתוב
ככה אמא אומרת לי
ככה אמא אומרת לי
"תודה כפרע,
או, "כן אני יודע"
או, "כן אני יודע"
לכתוב יופי זה לא הכל רק חצי , או משהו כזה
תחייך ותחמיא לה בחזרה
באותו הנושא: