7 תשובות
תודה יפהשלי
לחייך
אם זה לא פנים מול פנים אז תרשום "חחחnח" או משהו כזה
שואל השאלה:
כאילו מישהי התחילה איתי ואמרה אתה חתיך רצח ואמרתי תודה גם את יפה זה סבבה? לחחח
אנונימי
תכתוב
ככה אמא אומרת לי
"תודה כפרע,

או, "כן אני יודע"
לכתוב יופי זה לא הכל רק חצי , או משהו כזה
תחייך ותחמיא לה בחזרה