3 תשובות
שואל השאלה:
כן זה קשה אני לא מצליחה לבחור
אהבתי אותו יותר בעונה 2.
הוא היה יותר מצחיק והיה יותר אכפת לו מאחרים פתאום.
אנונימית
וואי זה קשה רצח, אממ נראה לי ש-2
למרות שאני חולה על הדמות שלו, השחקןגם משחק אותו כל כך טוב והדמות שלו כזאת מורכבת ומצחיקה