3 תשובות
שואל השאלה:
כן זה קשה אני לא מצליחה לבחור
כן זה קשה אני לא מצליחה לבחור
אהבתי אותו יותר בעונה 2.
הוא היה יותר מצחיק והיה יותר אכפת לו מאחרים פתאום.
הוא היה יותר מצחיק והיה יותר אכפת לו מאחרים פתאום.
אנונימית
וואי זה קשה רצח, אממ נראה לי ש-2
למרות שאני חולה על הדמות שלו, השחקןגם משחק אותו כל כך טוב והדמות שלו כזאת מורכבת ומצחיקה
למרות שאני חולה על הדמות שלו, השחקןגם משחק אותו כל כך טוב והדמות שלו כזאת מורכבת ומצחיקה