6 תשובות
להיפגש עם חברים לעשות ספורט ודברים שאת אוהבת אני יודעת שזה קשה אני הייתי בדיכאון מזה כבר פעם אחת אבל בפעם זה לא קורה כי הפעם באמת שאני חיה את חיים שלי רק בצורה שמתאימה יותר למצב
שואל השאלה:
אין לי חברים :/
פשוט תחשוב חיובי ואל תתעסק בדברים שקוראים עכשיו.. בסוף הכל יעבור אני מבטיחה
אנונימית
מצבנו במדינה הוא יחסית די טוב ממדינות אחרות
למשל תראי מה קורה בהודו
הם חיים בעוני וגם עקפו את ארצית הברית בחולי הקורונה
אנונימית
לעשות את מה שמרגיע אותך. לשמוע מוזיקה לדבר עם חברים/בני דודים לשחק.. זמן איכות עם המשפחה הקרובה. זה יעזור מניסיון
את יכולה להכיר חברים חדשים ואם את לא רוצה אז לקרוא ספר להירגע לראות סדרה שאת אוהבת להשקיע בלימודים למצוא משהו אחד שיהיה בטוח בשבילך כמו עמוד להיאחז בו כשהכל מסביב סוער כל כך