5 תשובות
המגמות בכיתה י הם סתם העברת זמן מוחלטת אבל בכיתה יא אל תעשי עוד מגמה לעולם! לא יהיה לך זמן לזה.
אנונימית
יש לזה השפעה
תחשבי ניגשים שני מועמדים למקום אחד באוניברסיטה אחד עשה מגמה אחת השני עשה שתיים את מי נראה לך יעדיפו? בוודאי שאת המועמד השני
^^^
ברור שיש זמן, תלוי איך.היא תנצל אותו יש כאלה שעושים גם שלושה מגמות וגם יש כאלה משלבים תואר בלימודים.
לנושא, אם את חושבת שאת מסוגלת לעשות שתי מגמות תעשי, יש לזה יתרון.
אם זה ממש אוכל אותך ואת לא יכולה אז תעשי אחת זה לא ממש נורא
תחשבי ניגשים שני מועמדים למקום אחד באוניברסיטה אחד עשה מגמה אחת השני עשה שתיים את מי נראה לך יעדיפו? בוודאי שאת המועמד השני
^^^
ברור שיש זמן, תלוי איך.היא תנצל אותו יש כאלה שעושים גם שלושה מגמות וגם יש כאלה משלבים תואר בלימודים.
לנושא, אם את חושבת שאת מסוגלת לעשות שתי מגמות תעשי, יש לזה יתרון.
אם זה ממש אוכל אותך ואת לא יכולה אז תעשי אחת זה לא ממש נורא
אנונימי
לא. ממש ממש לא.
קיצור לא
קיצור לא
כמעט ולא. וגם אם כן, תמיד אפשר להשלים. זה לא כזה בעיה. העיקר שאת מרחיבה מה שאת אוהבת/מסוגלת.
עוד מגמה זה סופר חשוב לאוניברסיטה! ואם זו מגמה סבירה אז יש אפילו בונוס בכניסה לאוניברסיטה. לדוגמא : בן אדם רוצה להיכנס למסלול קבלה ישירה על סמך בגרות באוניברסיטה העברית למען הקבלה צריך ממוצע בגרות 103 אם הוא עשה רק מורחב אחד (וקיבל 100 באותו המורחב ובכל שאר המקצועות קיבל 97) אז יהיה לו רק ציון אחד מעל 100 (בגלל הבונוס) שיעלה את הממוצע מעל מאה (100.9) מה שאבל לא יתן לו להתקבל. לעומת זאת אם הוא יעשה 2 מורחבים שמזכים בבונוס וקיבל בהם 100 אז הממוצע שלו יהפוך ל103.8 מה שיזכה אותו לאותו מסלול. או גם לסכם בגרות\פסיכומטרי יותר גבוה. אני מקווה שהבנת מה שהסברתי פה, ואם לא את מוזמנת לפנות אלי בפרטי ואני יסביר עוד. אני לא חושב שאלה שאומרים ש"לא" רכשו השכלה אקדמאית ואם כן אז אני לא מבין איך הם לא מודעים לבונוסים שמגיעים עם חלק מהמגמות ומורחבים.