5 תשובות
אני לא מכיר שיש...
ולי בעצמי אין
האמת לכולם אצלי יש תמונה של עצמם ולכמה אין בכלל
יש לי תמונה של עצמי
ולרוב האנשים שאני מכירה יש תמונה של עצמם
מכיר שיש אבל אני עצמי עוד לא השלמתי את ההתפתחות לילד סנטר
כן אני אבל חברות שלי יש