6 תשובות
אם תוך שבוע לא חוזרים אלייך ( הרופא מטעמם צריך להתקשר אלייך ) אז פשוט תתקשר אליהם אתה 5678*.
בהצלחה :)
שואל השאלה:
עברו כבר שבועיים וכלום
אנונימי
שואל השאלה:
מה להגיד להם?
אנונימי
תגיד להם שמילאת טופס ירוק באינטרנט ושאתה מאובחן במה שיש לך ושעדיין לא חזרו אלייך
שואל השאלה:
תודה התקשרתי קבעו לי תור טלפוני ליום ראשון
אנונימי
בכיף שיהיה לך בהצלחהה