7 תשובות
ניחא
זה בארמית ורוב המילים שם נראלי מסתיימות בא'
ניחה
ניחא
לא רגע
וואי איזה תסביך עכשיו
ניחא* יאו הרגת אותי תסבכת אותי גם ביי
שואל השאלה:
איזה תסבוך זה יא אללה
זה לא קשור אבל את יכולה לעשות לי פרח על ההודעה? אני לא יכולה לדבר בצאטים עד שיש לי 5 פרחים3>
ניחא