7 תשובות
ניחא
זה בארמית ורוב המילים שם נראלי מסתיימות בא'
זה בארמית ורוב המילים שם נראלי מסתיימות בא'
ניחה
ניחא
לא רגע
וואי איזה תסביך עכשיו
לא רגע
וואי איזה תסביך עכשיו
ניחא* יאו הרגת אותי תסבכת אותי גם ביי
שואל השאלה:
איזה תסבוך זה יא אללה
איזה תסבוך זה יא אללה
זה לא קשור אבל את יכולה לעשות לי פרח על ההודעה? אני לא יכולה לדבר בצאטים עד שיש לי 5 פרחים3>
ניחא
באותו הנושא: