10 תשובות
מזכירה אותי,הייתי שואלת אותה במקומך אם היא כן רוצה להתקדם
כל מה שאני יכולה לומר לך זה זה- בנות הן עם מסובך. אל תנסה להבין ותזרום עם הלב שלך.
מרגיש לי שזה נכתב עליי
לדעתי לא לרדוף אחרייה,לדבר איתה במידה ותתקדם איתה לאט אל תציע ישר להיפגש וכאלה תן לה זמן לסמוך עלייך
לדעתי לא לרדוף אחרייה,לדבר איתה במידה ותתקדם איתה לאט אל תציע ישר להיפגש וכאלה תן לה זמן לסמוך עלייך
תבין אותה. אולי היא באמת עוברת משהו, תציע לה להיות שם בשבילה. ואולי היא באמת מתגעגעת אבל היא נעלמת כי קשה לה לסמוך על אנשים. תן לה להרגיש בטוחה ובנוח לדבר איתך ולאט לאט תבנו אמון אחד בשנייה. אבל זה לא בא ברגל ובשנייה אחת. זה תהליך. בהצלחה.
אנשים עוברים דברים שאתה בכלל לא מודע שקיימים אז תפסיק להיות ילד קטן כי קשה לה היא בתקופה קשה תכבד את זה תכבד אותה נמאס כבר מאנשים כאלה
אנונימית
שואל השאלה:
אני נותן לה את האמון ותמיד אומר לה שאם היא צריכה משהו אני כאן ותומך ומקשיב אבל זה באמת מעצבן אותי שהתחלתי לחשוב שאולי היא משחקת בי או שהיא לא באמת רוצה את זה לא חשבתי לרגי שישר אחרי שהכרנו ניפגש וזה וניהיה זוג
אני נותן לה את האמון ותמיד אומר לה שאם היא צריכה משהו אני כאן ותומך ומקשיב אבל זה באמת מעצבן אותי שהתחלתי לחשוב שאולי היא משחקת בי או שהיא לא באמת רוצה את זה לא חשבתי לרגי שישר אחרי שהכרנו ניפגש וזה וניהיה זוג
אנונימי
תנסה להרגיע קצת, פחות לשלוח הודעות, פחות לתת יחס. אולי היא צריכה קצת מרחב לעצמה. ואולי לא יהיה לה אכפת, זה סוג של בדיקה שתוכל לעשות כדי לדעת אם היא באמת בעניין או לא. אם היא תשלח הודעות אז אולי היא בקטע של להמשיך, אם לא אז אולי היא לא באמת מרגישה שאתה חסר.
יש מצב שאולי היא מדברת עם עוד בנים וסתם משקרת לך
אני פעם דיברתי עם מישהי מלא ובשלב מסוים היא ענתה לי כל פעם אחרי שעה עד שענתה אחרי 3 שעות ונמאס לי.
מה עשיתי?
כשהיא שלחה לי הודעה לא עניתי 5 שעות ואז כשעניתי אני אומר לך על השעון, 2 דקות הגיבה.
לך תבין בנות.
מה עשיתי?
כשהיא שלחה לי הודעה לא עניתי 5 שעות ואז כשעניתי אני אומר לך על השעון, 2 דקות הגיבה.
לך תבין בנות.
אנונימי
אנונימית שהגיבה לי
נכון, זה יכול לקרות. צודקת בהחלט.
נכון, זה יכול לקרות. צודקת בהחלט.
באותו הנושא: