8 תשובות
ברור לי זה מחק את המשתמש כבר שש פעמים בגללה
אנונימית
אמאלה
אנונימי
ותקשיבי תמחקי את האפליקציה ואז תשני סיסמא באינסטגרם ליתר ביטחון גם אני עשיתי ככה ומאז כבר לא מנסים למחוק לי תחשבון
שואל השאלה:
איך את יודעת שזה כמעט נמחק לך ?
אנונימית
כן לי עוד שנייה מחק
שואל השאלה:
בגלל האפליקציה הזאת ? או בגלל אפליקציה אחרת ?
אנונימית
נכנסתי לאינסטגרם ואז היה רשום שפרצו לי ואם אני לא ישנה סיסמא תוך שלושים יום ימחק לי החשבון אוטומטית