9 תשובות
מהלמעלה (למרות שהביסקוויט הכי טעים)

חס וחלילה לערבב מילקי (מילקי קצפת הכי טעים)
פעם מהעוגיה עכשיו מלמעלה
ולא לפעמים הייתי מערבבת לקראת הסוף
לפעמים מהלמעלה ולפעמים מלטה
מערבבת
מהלמעלה משאירים את העוגיה לסוףף
מלמעלה
מערבבת
לפעמים למעלה לפעמים למטה
לא מערבב ואוכלת רק את הקצף:)
אנונימית
מהעוגיה ויש לי הסבר של הלייף! זו עוגית חנק נוראית ובשביל לטשטש את החנק אחר כך יש קצפת כי מים אחרי שוקולד יש זה לא טעים
ואסור לערבב מילקי צריך להוציא חוק
שואל השאלה:
טוב אני אגלה לכם
קרמבו אוכלים מלמעלה
מילקי לא מערבבים בחיים
אנונימי
למעלה
לא מערבב