10 תשובות
כן
ממש לא כפרע כל הבנים מדברים רק עם בנות
אנונימי
בדיוק כמו שblue cherry אמר
ממש לא, מה אני הומו?
אנונימי
יש מצב אחי שאתה טיפה קוקסינל בכל זאת מגיב מאנונימי
כן, ותאמת שאני חרמן עליו והוא לא יודע את זה (הוא סטרייט ואני גיי)
אנונימי
חחח לא הבנתי אם זה אנונימי שונה
כן אבל אני לא מנסה להתחיל איתם כי אני סטרייט. סתם מדבר איתם לא בקטע כזה
כן
אני לא אתכתב פה עם בנים זה מוזר
באותו הנושא: