11 תשובות
זה דרך להוציא עצבים אבל כן זה פוגע בו
רק שלא יחשוב שאת הקיר
לא צריכה לדאוג , צריכה לברוח


סתם אל תברחי הוא בטח נחמד תגידי תודה שהוא לא מוציא עלייך
תביאי אותו אני צריך לעשות שיפוץ לבית
אנונימי
הוו:( לכל אחד יש דרך להוציא עצבים אבל שלו נשמעת קצת כואבת:(( תנסי אולי להגיד לו לנסות להוציא אותם בדרך אחרת ?:/ תציעי לו דרכים כמו כתיבה על דף או אפילו לקרוע דף או לתת לכרית ( כדאי שתהיה כרית עבה :::(( ) אגרופים?xd הבנתי שהרבה עושים את זה:(
חחח לא, האמת שאני מבין אותו עם הקטע של הרארסיות אני הייתי עושה את זה ללוקרים וללוחות בבית ספר, בדרך כלל שאני עצבני אני פשוט נותן לעצמי אגרופים בבטן, ברגליים ובידיים וככה גם חבר שלי, זה באמת מאוד מרגיע אפילו שהייתי עצבני הרבה החודש הזה ולא יצא לי לעשות את זה כי מצאתי דרך אחרת גם טובה להוציא את הכעסים.
קיצר זה בסדר שהוא עושה את זה
אנונימי
אני נותן בוקסים לקיר
גם אני פעם אחת שברתי חלק בקיר מאגרוף ואז ירד לי מלא דם חח קיצר נורמלי לגמרי
אנונימי
חחח גם אני עושה את זה כשממש מעצבנים אותי
דרך להוציא עצבים אין לך מה לדאוג
^^^היד של חבר שלי התנפחה בגלל זה והוא היה צריך לעשות צילום
אנונימי