37 תשובות
שואל השאלה:
מה לראות??
אנונימית
אליטה בית הנייר בפנים הסדרות שחובה לראות אהבתי אותן רצח.
שמעת על המאה ולא ראית?
אפ לא ראית המאה חובה לראות
שואל השאלה:
התחלתי לראות אבל באלי לראות עוד משהו אבל משהו ממש יפה
אנונימית
שואל השאלה:
מה עדיף לוציפר המאה או אליטה
אנונימית
תראי את מה שכתבתי לך מבטיחה שאת לא תתחרטי
לדעתי אליטה
שואל השאלה:
אליטה יותר יפה מהמאה?
אנונימית
אממ הייתי אומרת שזה פחות כבד מהמאה
לא ראיתי אליטה אבל אני מכורה להמאה אני כבר צופה מ2018 תאמת שברגע זה הטלוויזיה על המאה חחח
אליטה זה סדרה כייפית כזאת מהירה שנגמרת יפה וממש יפה
והמאה גם סדרה יפה ממש פשוט קצת יותר כבדה תלוי מה הסגנון שלך
וכמה כח יש לך לראות עכשיו
שואל השאלה:
התחלתי 2 פרקים 3 של המאה אז אני עדיין לא ממש יודעת על הסדרה אבל זה נראה נדיר דווקא
אנונימית
שואל השאלה:
חחח לא נורמלית^
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתלבטת פשוט מה לראות קודם כי בא לי גם אליטה ולוציפר
אנונימית
יש את הסרטים של ג'קי צ'אן rush houer ו tuxedo ^^
יש בחזרה לעתיד^^ שזה מעניין אני חושבת שתאהביxp
תראי אליטה לפני לוציפר
לוציפר יש קטעים משעמים דילגתי על הרבה אני אישית פחות אהבתי סידרה סבבה
שואל השאלה:
בחזרה לעתיד?סרט או סדרה
אנונימית
תראי אליטה יש לזה קצת פרקים
להמאה יש כבר 7 עונות (5 עונות בנטפליקס, 6 ו7 עונות על הפנים לא ממליצה..)
למה לא בפנים? סידרה מושלמת בעיניי
שואל השאלה:
כמה פרקים לאליטה
אנונימית
24 סהכ
שואל השאלה:
אני אוהבת סדרות בסגנון של זאב צעיר חופים של סודות לוציפר גם ראיתי קצת אבל הפסקתי כי התחלתי סדרה אחרת וגם סדרות לא קשורות לנטפליקס טורקיות ספרדיות באנגלית
אנונימית
שואל השאלה:
מה זהו באמת??ואין עונה חדשה אומשהונ
אנונימית
שואל השאלה:
אז אני אראה אליטה ואז המאה תודה❤
אנונימית
שואל השאלה:
מה עם בפנים ונמלטים ו13 סיבות??כולם מדברים על זה אבל לא ניסיתי
אנונימית
בחזרה לעתיד זה סרט^^
שואל השאלה:
עלמה זה
אנונימית
נמלטים גם שמעתי שזה טוב
שמעתי הרשימה של סדרות טובות לא נגמרת חחח
תתחילי משהו ותתחילי עוד ועוד אם יש לך זמן :)
נמלטים סידרה יפה אבל גם בשבילה צריך סבלנות כמו להמאה והיא גם כבדה תלוי מה באלך אם משהו קל תראי אליטה או בפנים משהו יותר ארוך נמלטים או המאה
שואל השאלה:
בפנים כמה פרקים
אנונימית
שואל השאלה:
כן באמת לא נגמר חחח אני כבר מבולבלת
אנונימית
תקשיבי תכנית שנראה לי אני היחידה שראיתי קוראים לה אהבה 101 את חייבת לראות זה רק 8 פרקים וזה בטורקית אבל זה ממש ממש יפה את חייבת לראות!!
בקשר לסרט חזרה בעתיד יש לזה 3 סרטים^^ בסרט הראשון מרטי חזק לעבר , לתקופה שההורים שלו היו בגילוxd ב 2 מרטי היה בעתיד כדי לסדר משהו שהשתבש מהסרט הראשון והשלישי מרטי חזר יותר מידי לעבר .___. xd