4 תשובות
שואל השאלה:
תודהה
הייתי בקריית אונו ולא היה פתוח אבל זה בקניון
סוםר פארם כן היה פתוח
יש כאלו שיש להם איסוף מהחנות ויש כאלה שלא פתוחים בכלל, תתקשרי ותבדקי בסניף הקרוב לביתך.