3 תשובות
את צריכה להגיד.
אם את מרגישה יותר טוב שם, אז עשית טוב.
אם יותר טוב לך שם אז עשית בשכל.
אני עשיתי אותו דבר וזה היה ההחלטה הכי טובה שעשיתי
אנונימית