6 תשובות
ממש לא זה לא עניינך בשום צורה..
אנונימית
תגידי לה שהיא מושלמת כמו שהיא. זה לא שאסור לדבר על ניתוחים. מה שמפריע אפשר לתקן.
אני לא מסכים איתך . אין קשר לאהבה עצמית וניתוחים . זה פשוט יותר יפה. זה כמו ללכת לחדר כושר . אבל זאת דעתי .
תזכירי לה כל הזמן שהיא יפה, ניתוח אחד או שניים כמו אף וחומצה לשפתיים זה בסדר אבל אם את רואה שהיא ממש מגזימה אז זאת בעיה
כן, להגיד לה שאיפור זה יספיק ושהיא יפה.
היא יפה כמו שהיא , תהיי שם לתמוך בה ואני בטוחה שאת כן