8 תשובות
לא, רק החרדים שמים פס על הבריאות
אנונימי
כי להמון חרדים יש קורונה וזאת בעיה נפוצה אצלם
xm1
כי בשכונות החרדיות פרסו הרבה אנטנות של 5g זה יכול להיות ההסבר לזה
יש חרדים ששמים פס על ההנחיות והאלה שלא שמים פס גרים ליד אלו שכן שמים אז הם גם נדבקים. בנוסף, הם חיים בצפיפות מוגזמת אז יותר קל להם להידבק.
הדרך חיים שלהם מאוד חברתית והצפיפות גבוהה.. זה סוג של טיפה בלתי נמנע שהם ידביקו אחד את השני יותר..
אנונימי
גם תל אביב?
נו ברור חרדים הם מלכי ההתקהלות
ישנו מיעוט בקרב האוכלוסייה החרדית, מיעוט גדול, ששם פס על ההנחיות, בדגש על הגבלת ההתקהלות שהיא הדבר הקריטי ביותר לבלימת המגיפה. כמובן שהתוצאה היא תחלואה גבוהה בערים חרדיות, ולכן נאלצים להשאיר אותם בסגר