5 תשובות
מה בכלל
איזה כיף
זה שטויות סטיפס מוחקים כל משתמש שמבקשים ממנו להמחק כמה שעות לאחר הבקשה בצור קשר
מה ההלם
יותר מזה, גם בfxp ובכל מקום כמעט אי אפשר פשוט למחוק חשבון
ושם בכלל אי אפשר לנתק מהמשתמש אז אפשר להגיד תודה לסטיפס שיש תאופציה הזאת
יותר מזה, גם בfxp ובכל מקום כמעט אי אפשר פשוט למחוק חשבון
ושם בכלל אי אפשר לנתק מהמשתמש אז אפשר להגיד תודה לסטיפס שיש תאופציה הזאת
כתוב את זה ב"חוקי האתר" שהנאמנים הבכירים עצמם כתבו, לא בתנאי השימוש, הם כתבו שם שהם לא לוקחים אחריות וזה רק לנוחות המשתמשים. הם מדברים באמת שטויות, אפשר למחוק חשבון אם רוצים.
באותו הנושא: