11 תשובות
6000 בערך
הרבה.
שואל השאלה:
אל תגזים בזוגיות הקודמת שלי שהייתה רק חודש וקצת בזבזתי בערך 1000 על החודש הראשון
אל תגזים בזוגיות הקודמת שלי שהייתה רק חודש וקצת בזבזתי בערך 1000 על החודש הראשון
אנונימי
כרגע נורא קל לתחזק קשר כי אין מסעדות וקניונים אז אין לאן לצאת, בדרך כלל במסעדה מנות עולות בסביבות ה60 שקל למנה, לא יודעת כמה פעמים אתם מתכוונים להזמין אוכל ומה אופן החלוקה בינכם אבל בתחילת הקשר אנחנו היינו מבזבזים בערך 200 שח אחד על השני בחודש...
בסביבות האלפיים
לא חייב לבזבז כל כך הרבה על דייטים ומסעדות
הייתי אומרת גג 500
ואפילו זה הגזמה קצת
הייתי אומרת גג 500
ואפילו זה הגזמה קצת
אני בשוק שאתם מגיעים לאלפים, אני וחברה שלי פעם פעמיים יוצאים בחודש קונים ארוחה לכל אחד ב-50 וזהו
שואל השאלה:
אז מה אתם עושים במהלך החודש אם לא יוצאים? ^
אז מה אתם עושים במהלך החודש אם לא יוצאים? ^
אנונימי
יושבים בבית ורואים סרט
אנונימית
אל תבזבזו ...
פשוט תבשלו בבית תראו בבית סרט בנות אוהבות פינוקים ביתיים לא רק מסעדות..
פשוט תבשלו בבית תראו בבית סרט בנות אוהבות פינוקים ביתיים לא רק מסעדות..
לא חסר מה לעשות, אנחנו יוצאים לסופר קונים מצרכים ומכינים אוכל ביחד, רואים סרטונים ביוטיוב או סרטים/סדרות, יוצאים לטייל בין אם זה מתחת לבית או ליד הים, משחקים במחשב/פלייסטיישן, שיחות ווידאו, מתכרבלים ומדברים.