5 תשובות
חחח גם לי זה קורה
מה רע לחייך? להפך זה הכי יפה שיש
מצטרפת לשאלה :\
חחח לדעתי זו הרגשה מדהימה
אז למה להפסיק?
שואל השאלה:
כן... אבל אני מרגישה מוזר שסתם אני מחייכת אפילו שאני מדברת איתם על לימודים ויש לי חיוך גדול כזה ואני לא מצליחה לשלוט בזה
אנונימית
כראה שאת בן אדם ממש שמח גם אני ככ