7 תשובות
אני חושבת שאת צריכה לנתק איתם קשר הם מתנהגים אלייך כאילו את איזנ אוויר והם ממש מגעילים
אני הייתי מנתקת קשר ומוצאת אנשים טובים יותר להיות בסביבתם
לנתק קשר הם לא שווים אותך ואת לא צריכה אנשים כאלה בחיים שלך
הם מזויפים ומגעילים וזה כל כך ברור שאת צריכה לנתק קשר עם כולם עם כמה שזה יכול להיות קשה וכואב כי עדיין כיף לך איתם.. מגיע לך טוב יותר. תנסי למצוא חברה חדשה שתכיר לך עוד ילדים
שואל השאלה:
אני באמת אוהבת להיות איתם וגם הפ איתי
אבל אם איזה כוסיות יקראו להם להסתובב איתן במקומי הם לא יפגשו איתי, הם לא יחשבו פעמיים
וזה לא רק מה שאני חושבת, זה קורה כמעט כל הזמן
אני באמת אוהבת להיות איתם וגם הפ איתי
אבל אם איזה כוסיות יקראו להם להסתובב איתן במקומי הם לא יפגשו איתי, הם לא יחשבו פעמיים
וזה לא רק מה שאני חושבת, זה קורה כמעט כל הזמן
אנונימית
פשוט טוקסיק ורעיל
תתפסי מרחק ותפתחי עוד חברויות שלא תמיד תתבאסי שאת לא יכולה ללכת איתם. שיהיו לך עוד אםשרויות
תתפסי מרחק ותפתחי עוד חברויות שלא תמיד תתבאסי שאת לא יכולה ללכת איתם. שיהיו לך עוד אםשרויות
תנתקי קשר ותמצאי חברים אחרים שיתנהגו אליך בכבוד
אנונימית
באותו הנושא: