8 תשובות
שואל השאלה:
טוב תודה.. פשוט חיממתי שניצל תירס כי הייתי רעבה ואח שלי ירד עליי שאני שמנה והוא הוריד לי את החשק.. תודה בכל מקרה❤
טוב תודה.. פשוט חיממתי שניצל תירס כי הייתי רעבה ואח שלי ירד עליי שאני שמנה והוא הוריד לי את החשק.. תודה בכל מקרה❤
אנונימית
שימי במקרר ותחממי אותו יותר מאוחר
שואל השאלה:
לא לא חושבת שבאלי לאכול את זה יותר..
לא לא חושבת שבאלי לאכול את זה יותר..
אנונימית
אם אח שלי היה אומר לי שאני שמנה הייתי מורידה לו תראש מה את שמה עליו
שואל השאלה:
סליחה.. לקחתי קשה..
סליחה.. לקחתי קשה..
אנונימית
תביאי לי
לא חושבת
לא ..
באותו הנושא: