5 תשובות
תמצאי קצת חברים חדשים, בלי לנתק קשר.
ואז לאט לאט תנתקי קשר איתם בזמן שאת מוצאת עוד חברים שלא מסננים אותך.
את יכולה לשאול אותם כזה למה הם מסננים ואם הם לא עונים גם לזה כנראה שהם רוצים לנתק קשר..
אולי את חופרת להם יותר מדי... או שאין להם מה לכתוב... או שמה שכתבת לא מעניין אותם
כולה סיננו מה קרה אולי את חופרת
ממ יכולות להיות סיבות לזה שהם לא ענו :( אבל אני מבינה אותך::( אל תרגישי רע ואולי תנסי להכיר עוד אנשים ^^ זה תמיד נחמד