8 תשובות
מומלץ שלא אבל אפשר
לא לא לא
לאא
כן זה לא מזיק. אבל לא הייתי עושה את זה בכל זאת למקרה שמשהו מתפוצץ או משהו חח
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימי
זה כמו להטעין טלפון לידך. עדיף שלא.
אממ זה מלא קרינה זה כמו להטעין לידך טלפון, תשתדלי כמה שיותר רחוק ממך.
אבל פעם אחת לא יקרה כלום פשוט תשתדלי שלא
אבל פעם אחת לא יקרה כלום פשוט תשתדלי שלא
כדאי שיהיה רחוק ממך זה קרינה
אנונימית
באותו הנושא: