5 תשובות
יש בזה משהו משחרר
לא
אני גם אוהבת אבל זה לא מאותה סיבה
אני צריכה שיתייחסו אליי, אין לי חברים אז אם אני בוכה מול המראה אני מתייחסת לעצמי, זה עוזר במובן מסוים :/
אני גם אוהבת אבל זה לא מאותה סיבה
אני צריכה שיתייחסו אליי, אין לי חברים אז אם אני בוכה מול המראה אני מתייחסת לעצמי, זה עוזר במובן מסוים :/
שהייתי קטנה (בגיל 10-13 בערך) תמיד הייתי ככה, או בשירותים במראה או מתחת לפוך.
זה גם משחרר וגם כזה לא יודעת זה היה נוהל שלי עם עצמי כל לילה לפני שאני הולכת לישון אני קודם כל בוכה. נשמע קצת הזוי אבל כן..
זה גם משחרר וגם כזה לא יודעת זה היה נוהל שלי עם עצמי כל לילה לפני שאני הולכת לישון אני קודם כל בוכה. נשמע קצת הזוי אבל כן..
גם אני עודה את זה מלא
זה קורה לי מלא פעמים.
במיוחד בשנה האחרונה.
במיוחד בשנה האחרונה.
באותו הנושא: