8 תשובות
בני כמה אתם ?
זאת בחירה שלכם, אבל אני הייתי מכירה
לא הכרתי למשפחה שלי את חבר שלי אחרי שנה וחודשיים (ועדיין סופרת)
אבל זה כבר כי המשפחה שלי מאוד בעייתית בנושא..
אבל זה כבר כי המשפחה שלי מאוד בעייתית בנושא..
אני חיכיתי 3 שנים וקצת עד שהכרתי למשפחה שלי את החבר שלי כי המשפחה שלי מביכה אותי הרבה.. אבל זה היה רק כמה שעות והאמת שזה נחמד..(מביך אבל נחמד)
אבל הוא הכיר לי את המשפחה שלו אחרי 6 שנים ..
אבל הוא הכיר לי את המשפחה שלו אחרי 6 שנים ..
לאחותי היה חבר כמעט חצי שנה והיא לא סיפרה לאף אחד
תראי לפעמים יש בעיות במשפחה והכל ולא תמיד נוח אז כן אבל אם אין אין סיבה שלא
לא ממש
זה הרבה זמן אבל איך שאת מרגישה בסופו של דבר.
באותו הנושא: