9 תשובות
לכולן יש חזה שגדול משני וזה סבבה, כלום לא שווה בגוף של אף אחד גם בלי להרגיש. שלי השמאלי גדול יותר
לא שווה
כמעט אצל כול הבנות זה לא שווה
כמעט אצל כול הבנות זה לא שווה
אנונימית
חחח מה אתן משחקות?
בטח שיש אחד שיותר גדול מהשני. זה כמו שיש עין אחת שיותר גדולה או יותר קטנה
בטח שיש אחד שיותר גדול מהשני. זה כמו שיש עין אחת שיותר גדולה או יותר קטנה
לאף אחת אין חזה שהוא בדיוק אותו דבר פשוט יש כאלה שזה יותר נראה לעין ויש כאלה שפחות
שלי הימני יותר גדול אבל לא ככ משמעותית
שלי הימני יותר גדול אבל לא ככ משמעותית
אצלי זה מאוד שווה דווקא, לא יודע על מה הן מדברות מעליי.
אצל 80% מהנשים הצד השמאלי יותר גדול מהימני
אנונימית
בנות לכולן יש ציצי אחד שהוא טיפה יותר קטן מהשני וזה נורמלי אולי אתן לא שמות לב. זה לא יכול להיות אף פעם שווה חוץ מהגדלה.
השמאלי קצת יותר קטן אבל לא שמים לב לזה אם מסתכלים שמים לב רק אם נוגעים בשניהם ומשווים
הימני טיפה גדול יותר והם לא סימטריים
לא ממש שמים לב אבל כן, הם לא שווים...
לא ממש שמים לב אבל כן, הם לא שווים...
באותו הנושא: