7 תשובות
שואל השאלה:
אוקי תודה :)
כן יש
יש אבל פחות מהרגיל.. אבל עכשיו כבר לא ממש סגר
יש בתוך העיר עצמה. אי אפשר לנסוע מחוץ לעיר באוטובוס.
4AM
יש אוטובוסים אבל לא הרבה כמו ביום רגיל, השעות מאוד דלילות ואין הרבה אוטובוסים.
לא נראה לי
מעט מאוד אולי
לא נראה לי