7 תשובות
שואל השאלה:
אוקי תודה :)
אוקי תודה :)
כן יש
יש אבל פחות מהרגיל.. אבל עכשיו כבר לא ממש סגר
יש בתוך העיר עצמה. אי אפשר לנסוע מחוץ לעיר באוטובוס.
יש אוטובוסים אבל לא הרבה כמו ביום רגיל, השעות מאוד דלילות ואין הרבה אוטובוסים.
לא נראה לי
מעט מאוד אולי
מעט מאוד אולי
לא נראה לי