4 תשובות
לא משלמים בעיקרון
אלא אם את מתכוונת לפרטי וזה משהו אחר
אנונימית
תיכון רגיל משלמים לשנה לא לחודש
זה תלוי במגמה בדרך כלל כמו החטיבה
שואל השאלה:
אההה

אז כמה בערך לשנה?
אנונימית