5 תשובות
היי מה קורה?
בלה בלה בלה
את ניראת ממש נחמדה בא לך אולי להיפגש
בלה בלה בלה
את ניראת ממש נחמדה בא לך אולי להיפגש
שואל השאלה:
אבל אין כיתה כיאלו אנחנו לומדים בזום
אבל אין כיתה כיאלו אנחנו לומדים בזום
היי, תגידי בא לך להיפגש ולהכיר?
הכי רגיל שיש
הכי רגיל שיש
פשוט תגידי לה מה איתך ותצאו מהכיתה ואז תתידבי ליד ספסל והיא תתחשב איתך אני מאמין
תשאל אותה מה קורה ואם היא רוצה להיות חברה שלך כי אתה חדש ושאתה בלי חברים
באותו הנושא: