22 תשובות
אוף לגמרי .. כולם חרמנים ופועלים מהזין אי אפשר לסמוך על אף אחד
אנונימית
שואל השאלה:
גם זה וגם כמות הרציחות של נשים על ידי בני הזוג שלהן מלחיץ אותי כבר
גם זה וגם כמות הרציחות של נשים על ידי בני הזוג שלהן מלחיץ אותי כבר
אנונימית
דווקא ממש מחכה לצאת ולהתחתן
עם בת
עם בת
שואל השאלה:
הלוואי והייתי בי היה לי יותר קל בחיים
הלוואי והייתי בי היה לי יותר קל בחיים
אנונימית
מה זאת ההגזמה הזאת כאילו כולם ככה
א-
לא, לא היה לך יותר קל.
לא, לא היה לך יותר קל.
^
כולם ככה , אם אתה לא אז אתה בטח בן עשר , היום מי שמזיין זה מי שגבר .. לפחות מבחינתם . התרחקתי כבר מכל הידידים שהיו לי מפחד
כולם ככה , אם אתה לא אז אתה בטח בן עשר , היום מי שמזיין זה מי שגבר .. לפחות מבחינתם . התרחקתי כבר מכל הידידים שהיו לי מפחד
אנונימית
שואל השאלה:
לי כבר אין כח התאכזבתי יותר מידי מבנים נפגעתי
עד שחשבתי שיש מישהו בוגר וחמוד ואינטיליגנט חכם ואחלה בן זוג הסתבר כחרא ששיחק ועד עכשיו טיפה משחק בי אפשר לומר(אנחנו לא ביחד)
ואני כבר התאכזבתי והתייאשתי כמובן אני יודעת שלא כולם כאלה אבל מורגש שבחיים לא יגיע לי הגבר הנורמלי
והתאכזבתי כבר נפגעתי יותר מידי שאין לי כבר כח לא פיזי ולא נפשי
לי כבר אין כח התאכזבתי יותר מידי מבנים נפגעתי
עד שחשבתי שיש מישהו בוגר וחמוד ואינטיליגנט חכם ואחלה בן זוג הסתבר כחרא ששיחק ועד עכשיו טיפה משחק בי אפשר לומר(אנחנו לא ביחד)
ואני כבר התאכזבתי והתייאשתי כמובן אני יודעת שלא כולם כאלה אבל מורגש שבחיים לא יגיע לי הגבר הנורמלי
והתאכזבתי כבר נפגעתי יותר מידי שאין לי כבר כח לא פיזי ולא נפשי
אנונימית
אז שוב אומרת , בטח גם אתה בן עשר כי זה ככה .
אנונימית
שואל השאלה:
blue ocean למה?
זה לא יותר קל להמשך לשני המינים?
לא הולך עם בנים אז יש בנות
blue ocean למה?
זה לא יותר קל להמשך לשני המינים?
לא הולך עם בנים אז יש בנות
אנונימית
אז אתה אחד למיליון , כולם היום חרמנים אי אפשר לחיות ככה מעדיפים להרוס לילדה את החיים בגלל הזין שלהם מאשר לחשוב על ילדה בת פאקינג 15
שאני לא אתחיל לפתוח על כל האנסים וההטרדות המיניות , אי אפשר לצאת החוצה מבלי לפחד אז אל תגיד שאתה מבין אתה לא יכול להבין עד שאתה לא בזה
שאני לא אתחיל לפתוח על כל האנסים וההטרדות המיניות , אי אפשר לצאת החוצה מבלי לפחד אז אל תגיד שאתה מבין אתה לא יכול להבין עד שאתה לא בזה
אנונימית
חחח מה
לא, זה לא עובד ככה
עדיף שפשוט אל תדברי על מה שאת לא מבינה בו
לא, זה לא עובד ככה
עדיף שפשוט אל תדברי על מה שאת לא מבינה בו
שואל השאלה:
blue ocean אז איך זה עובד?
באמת שזה מעניין אותי
הייתי בטוחה שזה להימשך לשני המינים פשוט וזהו שאפשר להתאהב גם בבת וגם בבן כאילו כמובן לא בו זמנית אבל מובנת הכוונה שלי
blue ocean אז איך זה עובד?
באמת שזה מעניין אותי
הייתי בטוחה שזה להימשך לשני המינים פשוט וזהו שאפשר להתאהב גם בבת וגם בבן כאילו כמובן לא בו זמנית אבל מובנת הכוונה שלי
אנונימית
מה זה כולם ככה אני עוד מעט בן 18 ואני מכיר את עצמי טוב מאוד שאני לא ככה אז אל תגידי לי מי אני
אם אתם לא ככה אז סחטיין וואלה כל הכבוד אבל אתם באמת שתיים למיליון תהיו מודעים למצב שקיים היום ,
ואני חיה במציאות מותק במציאות שאני והיא בקשר כבר כמעט שנה תהיה מודע למה שהמין החרא שלך עושה
ואני חיה במציאות מותק במציאות שאני והיא בקשר כבר כמעט שנה תהיה מודע למה שהמין החרא שלך עושה
אנונימית
לא אמרתי אנסים , אמרתי בנוסף , תהיה בטוח שרוב מי שבאתר פה הטריד מינית מישהי בחיים שלו
אנונימית
^ שואלת השאלה
האמת שקשה להסביר את זה
אני כן נמשכת לשני המינים אבל זה יותר
90% נשים 10% גברים, זה לא חצי חצי לרוב
ואי אפשר לבחור במי להתאהב אז לא פשוט עוברים לצד השני, זה לא עובד ככה..
ואני מניחה שעם בנות זה קשה בדיוק כמו עם בנים
צריך לדעת על מי ליפול
האמת שקשה להסביר את זה
אני כן נמשכת לשני המינים אבל זה יותר
90% נשים 10% גברים, זה לא חצי חצי לרוב
ואי אפשר לבחור במי להתאהב אז לא פשוט עוברים לצד השני, זה לא עובד ככה..
ואני מניחה שעם בנות זה קשה בדיוק כמו עם בנים
צריך לדעת על מי ליפול
אנונימית, אני מבין שאת פגועה, גם אני הוטרדתי מינית. אבל את מכלילה בהגזמה. כאילו כל הגברים שטנים וכל הנשים מלאכיות. זה לא נכון.
ולגבי השאלה גם אני פוחד להקים משפחה
אמרו לי שזה נדיר למצוא מישהו שבאמת מתנהג ככה טוב לבת בזוגיות גם כמוני בלי להשוויץ יותר מדי זאת לא הנקודה זה פשוט חינוך והתבגרות ודרך חשיבה של הבן אדם אין מה לעשות
כמה פעמים הציעו לך להתחתן שאת מפחדת מזה?
שואל השאלה:
laly21 כמעט פעם 1
laly21 כמעט פעם 1
אנונימית
באותו הנושא: