11 תשובות
השנה הפסטיגל הולך להיות טוב
התלהבתי
אני מקווה שיתנו לכוכבים ה"ישנים" יותר, יותר מקום. סך הכל זה יכול ללכת לכל כיוון.
לדעתי טוב שהחזירו את הישנים והטובים אבל כל החדשים כמו אנה זק וקווין רובין מיותתרים ובכלל נועה קירל למה היא בתפקיד ראשי סבבה היא שרה יפה שתהיה אבל למה לא לתת נגיד ללירז צרכי או לאליאנה או לתובל או שירן את התפקיד הראשי
רגע נועה קירל בתפקיד ראשי? ^^
לפי איך שזה נראה כן
הקליפ - היה מעולה עם כוכבים טובים
ההצצה - נורא משעממת וצפויה , זה היה ידוע
** ספוילר ** ( למטה )
זה היה ידוע שיחטפו את נועה קירל ..
וגם נועה קירל הופיעה כמעט בכל הזמן של ההצצה , מבאס נורא...
הדבר היחיד שאהבתי שם זה ציפי שביט ששרה את השיר " הילדים של העתיד "
ההצצה - נורא משעממת וצפויה , זה היה ידוע
** ספוילר ** ( למטה )
זה היה ידוע שיחטפו את נועה קירל ..
וגם נועה קירל הופיעה כמעט בכל הזמן של ההצצה , מבאס נורא...
הדבר היחיד שאהבתי שם זה ציפי שביט ששרה את השיר " הילדים של העתיד "
אנונימי
לא יתנו מקום , בהצצה נתנו לנועה קירל הכל , והיא הייתה בכל ההצצה כמעט
אנונימי
וואו באסה
כן זה נוראי , ועוד קניתי מפתח כי חשבתי וואו נועה קירל לא תעשה הכל ויש שם כוכבים טובים שאני אוהב אבל הנה , זה היה טעות
אנונימי
^ כן אני גם קניתי מפתח ואני מה זה מתבאסת על זה לפחות זה עלה רק 10 שקל
אנונימית
באותו הנושא: