8 תשובות
תחכי , הבנתי שזה אייפון מאוד טוב אבל אם הטלפון שלך הרוס אז תקני ת11 כבר
נראה לי שהוא יהיה יותר יקר אבל אם את רוצה תחכי
זה אותו אייפון אבל בלי מטען ואוזניות תקני 11 יותר שווה
ה12 יוצא כבר אוטוטו
תחכי שהוא יצא
שה11 ירד במחיר ואז תחליטי בעצמך ועם המלצות
תחכי שהוא יצא
שה11 ירד במחיר ואז תחליטי בעצמך ועם המלצות
האייפון 12 ככ פאקינג יקר וואו עדיף לך לקנות 11 אם זה דחוף
אפשר שגם ההורים שלי יקנו לי את האייפון 11
האשכזניה, 4590 שקלים לאייפון 12 *פרו מקס* שהוא הכי יקר, זה יקר בטירוף?
הם דווקא הוזילו אבל הבעיה היא שאין ראש למטען אז מוסיפים משהו כמו 150 שקלים.. אבל בכללי כולם חשבו שזה יעלה בסביבות 6 אלף.
הם דווקא הוזילו אבל הבעיה היא שאין ראש למטען אז מוסיפים משהו כמו 150 שקלים.. אבל בכללי כולם חשבו שזה יעלה בסביבות 6 אלף.
חד משמעית כן.
אני אישית בלי טלפון בכלל בכלל כי הוא מת לי כבר אולי חודש ואני מחכה רק לאייפון הזה
אני אישית בלי טלפון בכלל בכלל כי הוא מת לי כבר אולי חודש ואני מחכה רק לאייפון הזה
באותו הנושא: