11 תשובות
מצטרפת לשאלה
סדרה טובה
שואל השאלה:
יש לך את זה ביותר מורחב? חחח
כיאלו מה חשבת על העלילה או על המשחק, ואם את אוהבת את הקונספט והסיפור וכו'..
אנונימית
סדרה חמודה אבל ממש מעניינת
אימלה ואבלה אני יגיד את האמת בפרק הראשון קצת יתאכזבתי מהצילום העריכה השיר פתיחה וכמעט הכל חוץ מהעלילה והמשחק של ליאנה עיון אבל היום ראיתי את פרק 4 ואני מכור ואני כבר מזמזם את השיר
שואל השאלה:
זה לנוער
אנונימית
שואל השאלה:
אתם חושבים שזה מתאים הקטע שעשו סדרה על העולם של חרדים גם?
אתם חושבים שהם מציגים אותם בצורה טובה וחיובית?
ואמינה (אם אתם בכלל מכירים את העולם של החרדים?)
אנונימית
אני חושב שזה טוב שיש שילוב והם גם אמרו שהייתה איתם יועצת דת על הסט אז אני ידי בטוח שזה קרוב למציאות
האמת שממש הופתעתי!!! כיף לראות שיש מגמת עלייה ברמת סדרות הנוער בארץ אחרי כמה שנים קשות... (פלמח היתה ממש ממש טובה, ועכשיו זה וגם סקיי שעתיד לצאת בקרוב) והאמת שרמת המשחק היתה מדהימה של ליאנה עיון ועוז זהבי וגם הסיפור נראה מעניין. מקווה שימשיך ככה
סדרה ממש חמודה
סדרה ממש כיפית וקלילה אני ממש התחברתי